وبلاگ

چگونه در دیجی کالا فروشنده شوید

Rate this post

این مطلب مناسب افرادی است که میخواند وارد بازار اینترنتی شوند. خاطر نشان میگردد مطالب بیان شده تنها تجربیات یک فروشنده میباشد و هیچ گونه مسئولیتی بر عهده ی نگارنده نخواهد بود. با توجه به تغییرات احتمالی که امکان وقوع دارند، پیشنهاد میگردد قبل از هر اقدامی تمامی اطلاعات را مجددا بررسی نمایید.

شاید باورنکنید، اما برای فروشنده شدن در دیجی کالا تنها به کارت ملی تان و شماره ی شبا به نام خودتان احتیاج دارید. اما توجه داشته باشد فروشنده شدن راحت است اما رسیدن به درآمد مطلوب به آسانی آن نیست. شما پس از ثبت نام به عنوان فروشنده در دیجی کالا و شرکت در دوره ی آموزشی، باید با بیش از ۳۰ هزار فروشنده ی دیگر رقابت کنید و کالاهای خود را عرضه نمایید. بیایید قدم به قدم مراحل را با هم مرور کنیم.

ثبت نام به عنوان فروشنده:

https://seller.digikala.com/registration/

برای این ثبت نام به اطلاعات هویتی خودتان و یک آدرس ایمیل نیاز خواهید داشت. توجه داشته باشید که آدرس ایمیلتان مهمترین راه ارتباطی شما با دیجی کالا خواهد بود و هر روز باید آن را چک نمایید.

اگر در قسمت ورود شماره ی شبا مشکل داشته باشید، به نحوه ی نگارش نام و نام خانوادگیتان در سیستم بانکی توجه داشته باشید. زیرا به صورت اتوماتیک نام شما از بانک استعلام میگردد و باید مطابقت کامل با نام و نام خانوادگی که در پنل ثبت کرده اید داشته باشد.

از این صفحه نیز میتوانید مراحل را طبق آموزش های دیجی کالا بررسی کنید.

پس از رد و بدل شدن چند ایمیل و پیامک شما به یک دوره ی آموزشی دعوت خواهید شد که میتوانید در آن به صورت حضوری و یا غیر حضوری شرکت نمایید. در این دوره ی آموزشی به شما اصولی در مورد نحوه ی نام گذاری کالا،ها مراحل ایجاد کالا، ایجاد تنوع، بررسی سفارشات مشتریان، ایجاد محموله و ارسال کالاها به انبارهای دیجی کالا آموزش داده خواهد شد و شما نیز میتوانید سوالات خود را در انتهای دوره بپرسید.

پس از تایید حضور شما در دوره ی آموزشی توسط دیجی کالا شما میتوانید کالاهای خود را برای فروش در دیجی کالا ایجاد و قیمت گذاری کنید.

حال شما وارد یک بازار واقعی شده اید. توجه داشته باشید که راه موفقیت در این کار نیز چیزی نیست جز ارایه ی کالایی با کیفیت مناسب و قیمت مناسب. امیدواریم بتوانید فروش بالایی را تجربه کنید. در این راه هر گونه کمک و مشاوره ای از همکاران ما نیاز داشتید، ما درخدمت هستیم. میتوانید از فرم تماس با ما استفاده کنید. همچنین میتوانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را در سلرآکادمی دیجی کالا بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *