وبلاگ

شگفت انگیز دیجی کالا

Rate this post

این مطلب مناسب افرادی است که میخواند وارد بازار اینترنتی شوتد. خاطر نشان میگردد مطالب بیان شده تنها تجربیات یک فروشنده میباشد و هیچ گونه مسئولیتی بر عهده ی نگارنده نخواهد بود. با توجه به تغییرات احتمالی که امکان وقوع دارند، پیشنهاد میگردد قبل از هر اقدامی تمامی اطلاعات را مجددا بررسی نمایید.

تعریف کلی: کالاها با تخفیف شگفت انگیز کالاهایی هستند که تنها در ۲۴ ساعت با تخفیف در صفحه ی اول دیجی کالا به نمایش در می آیند. لطفا توجه نمایید که کالاهای شگفت انگیز با تخفیف متفاوتند و هم روش ارایه و هم از نظر زمان متفاوت هستند.

اگر فروشنده ی دیجی کالا نیستند، راه سختی برای شگفت انگیز کردن کالایتان در پیش دارید. بدین صورت که باید ابتدا راهی بیابید که دیجی کالا کالای شما را خرید نمایید و نهایتا نیز پیس از آن دیجی کالا خواهد بود که تصمیم بگیرد کالای شما را از چه طریقی به فروش برساند و آیا شگفت انگیز نماید یا خیر.

اما اگر فروشنده هستد:

در ابتدا باید کالای شما فروش معقول و منطقی داشته باشد، پس نمیتوانید کالایی که به تازگی معرفی کرده اید را پیشنهاد دهید. همچنین برخی از کالاها کلا امکان شگفت ندارند، لباس زیر زنانه، نیم تنه ورزشی، مایو و … از آن دسته هستند.

کالایتان را از طریق منوی بازاریابی ، شرکت در پروموشن ها، در پروموشن های شگفت انگیز شرکت دهید.

شما نمیتوانید قیمت کالای خود را بالاتر از نرمال درج نمایید و پس از آن با تخفیف، آن را به قیمت عادی برساند. قیمت پیشنهادی شما از طرف کارمندان دیجی کالا بررسی میشود. هم با سابقه ی فروش کالای شما و هم با قیمت کالاهای مشابه.

کالایی بیش از یک بار در ماه امکان شگفت ندارد

میزان موجودی پیشنهادی شما باید بتواند حداقل فروشی را محقق سازد. در حال حاضر این عدد برای پوشاک حدود ۲۰ میلیون تومان است. یعنی اگر شما بخواهید یک پیراهن را شگفت نمایید باید به قیمتی که پیشنهاد میدهید برای فروش، حداقل ۲۰ میلیون تومان موجودی به دیجی کالا ارایه نمایید. فرض نمایید قیمت شما با تخفیف ۴۰ هزارتومان باشد، پس باید حداقل ۵۰۰ عدد از انواع سایزهای آن پیراهن را موجود داشته باشد.

تجربیات ما نشان داده است که دیجی کالا از شما درخواست میکند که ۶۰ تا ۸۰ درصد از تعداد اعلامی شما برای شگفت انگیز باید به انبار دیجی کالا به صورت دپو ارسال گردد که در برخی موارد نیز اعلام شده است که حتما باید به انبار دانش تحویل گردد.

در صورتی که قرار باشد کالای شما تایید شود، معمولا ۳-۴ روز قبل از تاریخ پیشنهادی شما، با شما تماس گرفته میشود. شاید ۲-۳ روز قبل از شگفت انگیز پروموشن شگفت انگیز تایید میشود و شما تنها یک یا دو روز فرصت دارید تا کالا را به انبار دیجی کالا برسانید.

توجه داشته باشید که دیجی کالا تعهدی به فروش کالای ارسالی شما ندارد، پس آن شمایید که با قیمتی که ارایه میدهید میتوانید امکان فروش را افزایش دهید. همچنین میزان بازدید اصلی سایت و شرایط عمومی فروش اینترنتی نیز بسیار در موفقیت شگفت انگیز شما تاثیر خواهد داشت.

آیا راه میانبری وجود دارد؟ خیر! امکان مذاکره، پیشنهاد، بررسی و … به صورت تلفنی یا ایمیلی در این باره وجود ندارد و تمامی کالاها از طریق پنل پروموشن ها بررسی میگردد. البته که باتوجه به شرایط، سایر پیشنهادات شگفت انگیز، امکان تغییر در برخی از موارد وجود دارد و نهایتا دیجی کالاست که شرایط را مشخص خواهد کرد.

به فروشندگان جدید نیز پیشنهاد میکنیم، تا شرایط کاری، هزینه ها، سیستم انبار، میزان فروش و … کالاها را بررسی نکرده اید، اقدام به تامین کالا مخصوص شگفت انگیز ننماید. زیرا از دو جهت امکان ضرر وجود دارد، اولا هیچ وقت کالای شما تایید نشود. ثانیا کالای تایید شده فروش مورد نظر را نداشته باشد.
معمولا کالاهایی در شگفت انگیز فروش بسیاری دارند که یا قیمت بسیار بسیار مناسبی داشته باشند و کالای مصرفی و مورد نیاز جامعه باشند و یا این که کالای پرفروشی از قبل بوده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *