وبلاگ

کدام شورت مردانه بهتر است؟

Rate this post

 خرید لباس زیر شاید در نگاه اول بسیار کم‌اهمیت باشد اما دقیق‌تر که به آن نگاه بیندازیم، می‌بینیم هر نوع لباس زیری را نباید پوشید. لباس زیر نامناسب می‌تواند باعث عفونت، بیماری‌های پوستی و اذیت شدن افراد شود. این مورد هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان صدق می‌کند. بیشتر مردان در انتخاب لباس زیر مناسب برای خود دچار تردید می‌شوند و مرددند که کدام شورت مردانه بهتر است و آسیبی به نواحی حساس آن‌ها نمی‌زند. ما در این مقاله با معرفی انواع شورت مردانه بررسی می‌کنیم که کدام مدل انتخاب بهتری برای خرید شورت مردانه توسط شما خواهد بود.

 

چرا مردها بهتر است شورت بپوشند؟

همیشه این سوال برای خیلی‌ها پیش می‌آید که آیا لباس زیر بپوشیم یا نپوشیم. خیلی‌ها می‌گویند با پوشیدن لباس زیر، بدن دچار عفونت می‌شود؛ زیرا شست‌وشوی نواحی حساس یا ترشحات این نواحی در اثر تماس با لباس زیر به عفونت و بیماری‌های تناسلی می‌انجامد. به همین علت از پوشیدن لباس زیر اجتناب می‌ورزند. این تفکر اگرچه ممکن است درست باشد اما با شرط و شروط‌هایی همراه است.

همه چیز به این برمی‌گردد که برای هر فرد کدام شورت مردانه بهتر است و چه جنسی کمترین حساسیت و بیماری را ایجاد می‌کند. بعضی از شورت‌ها هنگامی که در مجاورت یا تماس با آب قرار می‌گیرند، باعث رشد ویروس و میکروب می‌شوند و در نتیجه به عفونت‌های تناسلی می‌انجامند. بله، در این صورت نپوشیدن لباس زیر مردانه بهتر از پوشیدن آن است؛ اما شورتی که از متریال نخی و خنک تولید شده باشد و در برابر ترشحات و آب عفونت ایجاد نکند، همان لباس زیری است که توصیه می‌شود.

شورت‌ها نه‌تنها باید از متریال خوب و ضدعفونتی طراحی شوند، بلکه باید خوش‌ساخت و خوش‌فرم نیز باشند تا افراد با پوشیدن آن‌ها احساس راحتی داشته باشند؛ نه آنکه موجب اذیت و محدود شدن فعالیتشان شود. شورت‌هایی که بسیار تنگ و بدون فضای آزادی باشند، می‌توانند به دستگاه تناسلی مردان صدمه بزنند و از فعالیت راحت و آزاد آقایان جلوگیری به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: چرا شورت می‌پوشیم؟

 

انواع شورت مردانه

شورت‌های مردانه در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی می‌شوند که با توجه به سلیقه و میزان راحتی می‌توانید هر کدام از این مدل‌ها را برگزینید:

 

۱. شورت پادار مردانه

شورت‌های پادار آن دسته از شورت‌هایی هستند که عموماً بخش ران را پوشش می‌دهند و اندازه پای آن‌ها متفاوت است. این شورت‌ها به‌صورت پادار کوتاه، نیم‌پا و پادار بلند طراحی می‌شوند.

شورت‌های پادار کوتاه بخش کوچکی از پا و ران را می‌پوشانند. شورت‌های نیم‌پا نسبتاً بلندتر از شورت‌های پادار کوتاه تولید می‌شوند و برای آقایانی مناسب است که می‌خواهند لباس زیرشان نه زیادی بلند باشند و نه زیادی کوتاه. شورت‌های پادار بلند بخش زیادی از پا و ران را پوشش می‌دهند و اغلب تا بالای زانو هستند. این مدل شورت‌ها برای فصل زمستان انتخاب خوبی برای زیرشلوار به شمار می‌روند.

اغلب این مدل شورت‌ها به پا می‌چسبند اما فعالیت را محدود نمی‌کنند و به دستگاه تناسلی مردان نیز آسیبی نمی‌زنند. با وارسی این مدل شورت‌ها می‌توانید انتخاب کنید بر اساس سلیقه‌تان کدام شورت مردانه بهتر است.

 

۲. شورت مردانه دکمه‌دار

برخی از شورت‌های مردانه در بخش جلویی خود دارای زیپ یا دکمه هستند و کار را برای مردان آسان‌تر می‌کنند. این شورت‌ها اغلب پادار هستند. توجه داشته باشید که این مدل‌ها به همان اندازه که می‌توانند تسهیل‌گر باشند، به همان اندازه نیز با زیپ یا دکمه‌شان شما را به زحمت بیندازند. هنگام خرید حتماً مدلی را انتخاب کنید که دکمه آن برجستگی زیادی نداشته باشد، شما را اذیت نکند و راحتی را از شما نگیرد.

 

۳. شورت باکسر مردانه

شورت‌های باکسر اغلب گزینه موردعلاقه اکثر آقایان‌اند. این شورت‌ها که از روی شورت‌های بوکسری قدیم ایده‌برداری شده‌اند، بسیار راحت با فضای کافی برای عبور و مرور هوا هستند. این شورت شباهت بسیاری به مایوی مردانه هم دارند. فضای کافی این شورت‌ها باعث می‌شود هوا به دستگاه تناسلی مردان محل ورود داشته باشد و مردان کمتر دچار عرق‌سوزی یا اصطکاک میان پوست و هوا شوند. شورت‌های باکسری برای افراد با پایین‌تنه‌های بزرگ و همچنین کسانی که از لباس زیر جذب خوششان نمی‌آید، گزینه مناسبی است.

 

۴. شورت اسلیپ مردانه

شورت‌های اسلیپ رفیق صمیمی آن دسته از آقایانی است که به شلوارهای جذب علاقه دارند و جزو پاسخ‌های محبوب برای کدام شورت مردانه بهتر است، هستند. این شورت‌ها بدون پا طراحی می‌شوند و اساساً به بخش ران نمی‌رسند و بیشتر نقش فیکس‌کننده و جمع‌کننده دستگاه تناسلی را دارند. این شورت‌ها به علت کوتاه و جذب بودنشان زیر شلوار ردی به نمایش نمی‌گذارند و به همین علت برای شلوارهای اسکینی و جذب یا زیر شلوارک و برای مواقع ورزش و تحرک آیتم خوبی هستند. تازه اجازه عرق‌سوز شدن را به پوست هم نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: شورت اسلیپ چیست؟

 

۵. شورت‌های فانتزی

شورت‌های فانتزی را نمی‌توان هر روز، برای سر کار یا ورزش و فعالیت‌های روزمره پوشید. این شورت‌ها در مواقعی که مردان درگیر عمل جراحی مربوط به نواحی پایینی باشند، گزینه مناسبی‌اند. از جمله این شورت‌ها می‌توان به شورت‌های جلوباز، پشت‌باز، لامبادا و جی استرینگ اشاره کرد.

 

نکات مهم در خرید شورت مردانه

هنگام خرید شورت مردانه سعی کنید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • قبل از هر چیز سایز دقیق خود را بدانید. لباس زیر با هر اندازه خاصیت کشسانی یا باز کردن جا، اگر اندازه شما نباشد، مایه عذاب خواهد شد. با دانستن سایز دقیق خود لطف بزرگی به راحتی خود و نواحی تناسلی خواهید کرد.
  • به جنس لباس زیر حتماً توجه داشته باشید. برخی جنس‌ها مانند نخ، پنبه و ابریشم که از الیاف طبیعی هستند، بهترین متریال لباس زیر به شمار می‌روند. کمتر حساسیت و عفونت ایجاد می‌کنند و هنگام پوشیدن احساس بهتری به افراد می‌دهند.
  • برای انتخاب شورت مردانه به خودتان نگاه کنید و ببینید برای شما کدام شورت مردانه بهتر است. اینکه خیلی‌ها می‌گویند اسلیپ و خیلی‌ها می‌گویند باکسر، بر اساس نظر آن‌هاست. هنگام خرید و استفاده ببینید شما در کدام مدل راحت‌تر هستید.
  • سعی کنید هر شش ماه الی یک سال لباس زیر جدید تهیه کنید و قدیمی‌ها را کنار بگذارید. همچنین در طی روزهای هفته مرتب لباس زیر خود را بشویید و عوض کنید.

 

سخن پایانی

شورت‌های مردانه انواع و طراحی‌های مختلفی دارند. برخی پادارند، برخی هم پا دارند هم جادارند مانند باکسر، برخی نیز فیکس و بدون پا هستند مانند اسلیپ. اگر می‌خواهید بدانید از میان این‌ها کدام شورت مردانه بهتر است، پیشنهاد می‌کنیم به خودتان نگاه کنید و لباس زیر را بر اساس راحتی خودتان برگزینید. هر مدلی که با آن راحت نباشید، هم فعالیتتان را محدود می‌کند، هم عفونت و بیماری‌های حساسیت‌زای تناسلی ایجاد خواهد کرد. پس انتخاب با شماست.

فروشگاه لباس زیر زنانه و مردانه ماییلدا ارائه دهنده انواع مدل های لباس زیر می باشد. ماییلدا افتخار دارد که بیش از ۱۰۰۰ مدل انواع لباس زیر زنانه، اعم از انواع مدل های شورت زنانه، انواع مدل های ست لباس زیر زنانه (ست شورت و سوتین زنانه)، انواع سوتین و… را در طرح و رنگ های مختلف برای هر سلیقه و هر سن به فروش می رساند.

 

سوالات متداول

بهترین انواع شورت‌های مردانه کدام‌اند؟

شورت‌های اسلیپ، باکسر و پادار از بهترین انواع شورت مردانه‌اند.

 

کدام جنس‌ها برای شورت مردانه بهتر هستند؟

پنبه و نخ از جنس‌هایی هستند که باکتری‌ها را کمتر جذب می‌کنند و کمترین عفونت پوستی و تناسلی را سبب می‌شوند.

 

شورت‌های پادار برای چه زمان‌هایی مناسب‌اند؟

شورت‌های پادار برای زمان‌های ورزش و فعالیت‌های روزمره بسیار مناسب‌اند. این شورت‌ها زیر شلوارهای جذب رد می‌اندازند اما زیر شلوارهای راسته چنین مشکلی ندارند.

دیدگاهی در مورد “کدام شورت مردانه بهتر است؟

  1. تکفای گفت:

    از اونجایی که شورت پادار خیلی جذب نیستش، به نظرم انتخاب بهتریه

    1. myildaadmin گفت:

      سپاس از دیدگاهتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *