وبلاگ

نکات طلایی در انتخاب لباس زیر مردانه

Rate this post

 

 نکات طلایی در انتخاب لباس زیر مردانه

  

 

دانستنی هایی در مورد لباس زیر مردانه:

لباس زیر مردانه هم پوششی است که کاملا پنهان است و ممکن است توجهی به آن نشود. اما باید از اهمیت آن بدانید. ممکن است فکر کنید که نکات قابل توجهی در مورد آن وجود ندارد، اما باید بگوییم این تصور کاملا غلط است و اگر بخواهیم مفصل در مورد اهمیت آن صحبت کنیم، اندازه یک تاب حرف برای گفتن وجود دارد. شما به چه میزان به لباس زیر خود اهمیت می‌دهید؟ آیا برای خرید آن وقت می‌گذارید؟ چه اطلاعاتی در مورد انواع لباس زیر دارید؟ کسانی که به لباس زیر خود اهمی می‌دهند، مشخص است که به همه‌ی لباس های خود و سلامتی خود اهمیت می‌دهند و در کل برای خودشان ارزش قائل هستند. بهترین مدل لباس زیر لباسی است که متناسب با بدن شما باشد و شما را اذیت نکند. در این مقاله می‌خواهیم اطلاعات مفیدی در این باره به شما بدهیم. پس ادامه ی مطلب را با دقت بیشتری بخوانید.

 

نکات بهداشتی:

وقتی حرف از لباس زیر در میان است همیشه اول حرف حفظ و رعایت نکات بهداشتی به میان می‌آید زیرا همیشه ابتدا سلامتی اهمیت دارد و باید قدر آن را بدانیم. بهترین روش برای حفظ سلامتی این است که خیلی سریع و تند به تند لباس زیر تعویض شود. بهترین پارچه برای لباس زیر مردانه هم پنبه و یا الیاف‌های طبیعی است که هوا به راحتی می‌تواند در آن جریان پیدا کند. مرد ها هم مانند زنان ممکن است دچار حساسیت پوستی شوند پس رعایت نکات بهداشتی و استفاده از لباس زیر باکیفیت برای آنها هم اهمیت دارد. بهتر است آقایان لباس زیر ورزشی خود را یه صورت جداگانه تهیه کنند و جنس آن هم به گونه ای باشد که رطوبت پوست را تامین کند و هنگام ورزش بدن را زخم و پوسته پوسته نکند. توجه داشته باشید که این لباس زیرها را بعد از ورزش حتما بشویید و بدون شستشو دوباره آنها را بر تن نکنید. اگر فعالیت روزانه آقایان زیاد است بهتر است در طی روز هم لباس زیر خود را تعویض کنند.

 

نحوه‌ی شستن لبا س زیر:

دوام لباس زیر نسبت به لباس های دیگر کمتر است. آنها تماس مستقیم با بدن دارند و نیاز به شستشوی بیشتری دارند. سعی کنید لباس زیر مردانه را با دست در آب خنک بشویید. با این کار مدت زمان بیشتری می‌توانید از آنها استفاده کنید و ظاهر آنها هم شکل و شمایل خود را به زودی از دست نمی‌دهد. البته کیفیت و جنس پارچه هم بسیار در مدت زمان استفاده آن تاثیرگذار است. لباس زیر مردانه را هم وقتی اولین بار می‌خرید، قبل از استفاده حتما بشویید. این لباس ها دست به دست شده اند و سپس به دست شما رسیده اند پس ابتدا آنها را بشویید. حتما لباس زیر را در معرض نور آفتاب قرار دهید تا حسابی ضدعفونی شوند. لباس های حساس معمولا با دست شسته می‌شوند، لباس زیر هم جزء لباس های حساس است که فقط در ظاهر دیده نمی‌شود.

 

تنگ یا گشاد بودن لباس زیر:

همیشه افراط و تفریط کار دست آدم می‌دهد. سعی کنید همیشه از لباس زیرهای راحت استفاده کنید. در مردها هم لباس زیر تنگ دردسر ساز است و اول اینکه باعث ناباروری می‌شود و دوم اینکه باعث آزار و اذیت می‌شود. البته در آقایان هم لباس زیر تنگ و بی کیفیت ایجاد حساسیت می‌کند و ممکن است بعدها حسابی برایشان دردسر ساز شود. پس به خاطر داشته باشید که بهداشت و رعایت مسائل مربوط به لباس زیر خانم و آقا ندارد و همه باید به عنوان یک انسان مراقب سلامتی خود باشیم.

زیرپوش مردانه

 

 

 استفاده از زیرپوش:

آیا همه‌ی آقایان از زیر پوش استفاده می‌کنند؟ دلیل استفاده از زیر پوش در آقایان چیست؟ معمولا بیشتر آقایان در بیرون از خانه کار می‌کنند و ممکن است در بیرون حسابی عرق کنند. پوشیدن زیرپوش باعث می‌شود لباس مردانه رویی آنها سالم تر بماند و به زودی از بین نرود. اما خب به دلیل مشکلاتی بعضی از آقایان از پوشیدن آن اجتناب می‌کنند. زیرپوش‌ها معمولا سایز مناسبی ندارند و فیت تن نیستند و هم چنین در فصل گرما باعث گرم تر شدن بدن می‌شوند. بهتر است زیرپوش و لباس زیر و … را از سایت های معتبر با سابقه فروش بالا مانند ماییلدا تهیه کنید. کیفیت و قیمت اجناس ماییلدا را خودتان باید مقایسه کنید تا به وجد بیایید و از این همه اجناس خوب و باکیفیت شگفت زده شوید.

 

انواع شورت مردانه:

شورت پادار: همانطور که می‌دانید این مدل بسیار راحت است و اگر شما جزء افرادی هستید که زیاد عرق می‌کنید این مدل را در اولویت قرار دهید. این مدل ها بهترین انتخاب برای پوشیدن شلوارهای پارچه ای است. در محل اتصال ران ها درز ندارد و ایجاد ناراحتی نمی‌کند.

شورت نیم پا: این مدل ها قسمت کمر را به خوبی پوشش می‌دهد و قسمت کمی از ران پا را هم پوشش می‌دهد.

شورت فاق بلند: این مدل قسمت بیشتری از بدن را پوشش می‌دهد پس بهتر است که در جنس و کیفیت آن دقت کنید.

 

به هر حال انتخاب لباس زیر مردانه هم مانند لباس زیر زنانه نیازمند دقت است و باید نکاتی که گفتیم را در نظر بگیرید تا از خرید خود پشیمان نشوید. فروشگاه اینترنتی ماییلدا همه نوع لباس زیر مردانه را با مرغوب ترین جنس و کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار داده است و به راحتی از روی عکس های موجود در سایت می‌توانید تصمیم بگیرید و انتخاب کنید. هر لباس زیری سایز ورنگ مختلفی دارد و می‌توانید متناسب با سلیقه و سایز خود انتخاب کنید تا همیشه شاد و سلامت باشید.

در آخر فراموش نکنید که بهداشت را همیشه رعایت کنید و برای لباس زیرهای خود هم ارزش قائل باشید و به آنها توجه کنید. نظافت مرد و زن نمی‌شناسد و همه باید در رعایت کردن آن کوشا باشند. همیشه قبل از خرید حسابی تحقیق کنید و سایت و فروشگاهی خوب و معتبر پیدا کنید تا خریدهای باکیفیت داشته باشید. فروشگاه های دیگری هم مانند ماییلدا وجود دارند که رضایت مشتری برایشان بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد، اما باید زمان بگذارید و آنها را بشناسید تا همیشه خریدهای راحت و خوبی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *