وبلاگ

حراج های دیجی کالا

Rate this post

مهم ترین حراج های دیجی کالا

در این نوشته قصد داریم حراج های دیجی کالا را بررسی کنیم.

به صورت کلی میتوان حراج های دیجی کالا را به دو دسته ی کلی تقسیم کرد.

  • حراج هایی که خود دیجی کالا نیز معمولا هزینه های خود را برای فروشنده کاهش میدهد و از فروشنده توقع دارد که این تخفیف را با تخفیف خود بر روی کالا جمع نماید و تخفیف بیشتری ارایه دهد.
  • حراج هایی که تمام تخفیف از جانب فروشنده ها ارایه میگردد.

شاید برای حراج های دسته ی اول نتوان بیش از چند مورد نام برد که مهمترین آنها شامل یلدا، تولد دیجی کالا، بلک فرایدی و … میشوند.

اما معمول حراج های دیجی کالا، تنها از طریق فروشندگان ساپورت میشود. مانند تخفیفات آخر فصل، لازمت میشه، شگفت انگیز ها و …

حال معمولا این سوال مطرح میگردد که آیا واقعا تخفیفات دیجی کالا واقعی است؟

دیجی کالا در نیمه ی دوم سال ۹۸ تلاش کرد تا با کاهش دامنه ی نوسان قیمت کالا، و همچنین ایجاد ابزارهایی برای کنترل قیمت، فروشندگان را مجبور سازد تا تخفیفات واقعی به مشتری ارایه دهند. اما خریداران دیجی کالا باید همیشه به فروشنده نیز دقت نمایند و همچنین نمودار قیمت ۳ ماه گذشته ی یک کالا را چک نمایند. فراموش نکنید که در بازار سنتی نیز، تمام مغازه ها به یک میزان به مشتری تخفیف نمیدهند و آن مشتری است که با گشت و گذار در بازار بهترین کالا را با بهترین قیمت میابد. پس سعی نمایید با چشم باز در حراج ها خرید نمایید. در این صورت حتما کالایی خواهید یافت با قیمت باورنکردنی!

خاطر نشان میگردد این نوشتار به قلم یکی از فروشندگان دیجی کالاست، که تجربیات خود را با شما در میان گذاشته بوده است. پس این متن هرگز به تایید دیجی کالا نرسیده و تنها به عنوان پیشنهاد به خریداران محترم اعلام میگردد. نهایتا هر کس مسئولیت کالاهای خریداری خود را برعهده خواهد داشت. همچنین استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *