وبلاگ

تفاوت سایز سوتین اسفنجی و معمولی

Rate this post

تعداد زیادی از خانم‌ها هستند که به دلیل کوچک بودن سینه‌های خود و یا هر دلیل دیگری از سوتین‌های اسفنجی استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این دسته از خانم‌ها، تشخیص تفاوت سایز سوتین اسفنجی و معمولی است. اگر قبلا از سوتین‌های معمولی استفاده می‌کردید و اکنون تمایل به خرید سوتین اسفنجی دارید، باید تفاوت سایز سوتین اسفنجی با سوتین معمولی را بدانید تا محصولی که خریداری می‌کنید برای شما تنگ نباشد. این موضوع در مورد انواع دیگر سوتین‌های پد دار و سوتین‌های فنری نیز صدق می‌کند.

برخی از خانم‌ها از نظر طراحی با انواع سوتین آشنا نیستند و فکر می‌کنند که فقط به دلیل اینکه سایز سینه آن‌ها درج شده است باید برای خرید هر نوع سوتین از همان سایز استفاده کنند. در حالی که نوع طراحی سوتین‌های مختلف باعث بروز مشکل در محاسبات می‌شود و در نهایت سایز سوتین را نمی‌توانید به درستی تشخیص دهید. در نتیجه در ادامه این مطلب از فروشگاه لباس زیر ماییلدا در مورد تفاوت سایز سوتین اسفنجی و معمولی صحبت خواهیم کرد.

 

 

اهمیت در نظر گرفتن تفاوت سایز سوتین اسفنجی و معمولی

ممکن است هنگام خرید انواع سوتین اسفنجی و سوتین معمولی به تفاوت بین سوتین اسفنجی و معمولی توجه نداشته باشید. باید گفت سایز سوتین‌های معمولی بر اساس استاندارد خاصی تعیین می‌شود. ابتدا قسمت روی نیم تنه و زیر سینه را اندازه می‌گیرند و سپس اندازه زیر سینه را از نیم تنه کم می‌کنند تا اندازه کاپ و سایز سوتین مشخص شود. البته از این روش اندازه گیری برای تعیین سایز سوتین‌های غیر اسفنجی، غیر سیمی و غیر فنری استفاده می شود.

وقتی خانم‌ها می‌خواهند به سینه‌هایشان حالت بهتری بدهند و آن‌ها را بزرگ‌تر نشان دهند، از سوتین‌های اسفنجی با لایه‌های ضخیم در کاپ‌ها استفاده می‌کنند. سایز این سوتین‌ها با سایز سوتین معمولی فرق دارد و باید این نکته را در نظر بگیرید؛ زیرا پوشیدن سوتین تنگ فشار زیادی به سینه وارد می‌کند و باعث ایجاد درد در این ناحیه می‌شود. همچنین در نظر نگرفتن سایز مناسب برای سوتین باعث می‌شود گردش خون در دراز مدت به درستی انجام نشود و فرد را دچار مشکل کند.

بیشتر بخوانید: آموزش دوخت سوتین اسفنجی

 

تفاوت سایز سوتین اسفنجی با معمولی در چیست؟

همان‌طور پیش‌تر هم اشاره کردیم، سوتین‌های معمولی در اندازه استاندارد طراحی می‌شوند، اما اگر سوتین‌های اسفنجی را برای فرم دادن به سینه‌ها و بزرگتر نشان دادن آن‌ها انتخاب کنید، موضوع فرق می‌کند. در سوتین‌های اسفنجی با لایه‌های ضخیم‌تری در کاپ مواجه هستیم که باعث می‌شود سینه‌های ما متناسب با اندازه کاپ نباشد.

برای سوتین‌های ساخت چین این مشکل حادتر است و در انتخاب سایز باید دقت بیشتری داشته باشید. برای مثال اگر سوتین سایز ۸۵ سفارش می‌دهید، برای خرید سوتین اسفنجی برند چینی باید یک یا دو سایز بزرگتر انتخاب کنید.

سوتین اسفنجی دارای یک‌لایه اسفنج در کاپ‌‌ها است که سینه‌ها را بزرگتر و بهتر نشان می‌دهد و نوک سینه‌ها را پنهان می‌کند. حدود ۲ تا ۳ سانتی متر از فضای داخل کاپ‌ها به لایه اسفنجی این سوتین‌ها اختصاص دارد به همین دلیل اگر سایز سوتین اسفنجی را با توجه به سایز سوتین معمولی انتخاب کنید، این سوتین‌ قطعا برای شما تنگ می‌شود.

 

 

مزایای استفاده از سوتین اسفنجی

استفاده از سوتین اسفنجی همراه با ست شورت زنانه در بین خانم‌ها بسیار رایج است زیرا این سوتین‌ها فواید زیادی برای خانم‌ها دارند که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • بزرگ کردن و برجسته کردن سینه‌ها: خانم‌هایی که سینه‌های کوچک دارند می‌توانند از این سوتین‌ها استفاده کنند تا ظاهر بهتری به لباس‌هایشان بدهند، زیرا این سوتین‌ها سینه‌هایشان را بزرگتر نشان می‌دهند.
  • فرم دادن به سینه: خانم‌هایی که سینه‌های آویزان دارند می‌توانند از سوتین‌های اسفنجی استفاده کنند تا شکل بهتری به سینه‌های خود بدهند؛ زیرا این سوتین‌ها به سینه‌ها به خوبی فرم می‌دهند.
  • فرم دادن به سینه‌های نامتقارن: افرادی که سینه‌های نامتقارن دارند با استفاده از این سوتین می‌توانند تا حدی عدم تقارن سینه‌های خود را از بین ببرند.
  • افزایش جذابیت جنسی: استفاده از این سوتین‌ها جذابیت جنسی زیادی به بدن خانم‌ها می‌بخشد، به همین دلیل خانم‌های متاهل، می‌توانند از مدل‌ها و طرح‌های مختلفی از این سوتین‌ها استفاده کنند.
  • افزایش اعتماد به نفس: خانم‌هایی که به زیباتر شدن اندام خود توجه بیشتری می‌کنند، اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت. مراحل مختلف زندگی مانند بارداری و شیردهی تأثیر زیادی در فرم سینه‌ها دارند، بنابراین استفاده از سوتین اسفنجی باعث تغییر و افزایش عزت‌نفس زنان می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: بهترین نوع سوتین کدام است؟

 

 

سخن پایانی

سایز سوتین اسفنجی به دلیل لایه‌های اسفنجی خود برای سفت نگه‌داشتن و فرم دادن به سینه‌ها با سایز سوتین معمولی فرق دارد. پس استانداری که برای اندازه گیری سوتین‌های معمولی به کار گرفته می‌شود برای اندازه گیری سوتین اسفنجی کاربرد ندارد. سوتین‌های اسفنجی باید بزرگتر از سوتین‌های معمولی انتخاب شوند تا هنگام استفاده از آن‌ها احساس فشار در قفسه سینه نداشته باشید و گردش خون در ناحیه سینه‌ها به خوبی جریان داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی ماییلدا ارائه دهنده انواع مدل های لباس زیر مردانه و زنانه می باشد. ما در ماییلدا بیش از ۱۰۰۰ مدل انواع لباس زیر زنانه، اعم از انواع مدل های ست لباس زیر زنانه (ست شورت و سوتین زنانه)، انواع مدل های سوتین زنانه، انواع سوتین نیم تنه ورزشی و… در طرح و رنگ های مختلف به فروش می رسانیم. علاوه بر فروش لباس زیر زنانه مفتخریم که انواع مدل های لباس راحتی زنانه شیک خانگی، لباس خواب زنانه، انواع شورت مردانه و… را در طرح و رنگ های مختلف برای هر سلیقه ای به فروش می رسانیم.

 

سوالات متداول

۱. تفاوت بین سایز اسفنجی و سوتین معمولی چیست؟

از آن جایی که سوتین اسفنجی یک لایه اسفنجی در داخل کاپ‌ها دارد، بخشی از فضای داخل کاپ را این اسفنج اشغال کرده است؛ بنابراین برای خرید مدل اسفنجی به طور کلی باید حداقل دو سایز بزرگتر از سایز اصلی خود خریداری کنید.

 

۲. سایز سوتین اسفنجی را چگونه باید انتخاب کرد؟

ابتدا سایز دقیق و اندازه سوتین خود را بدانید. سپس بر اساس نوع سوتین اسفنجی، سایز بزرگتر را انتخاب کنید.

 

۳. اهمیت در نظر گرفتن تفاوت سایز سوتین اسفنجی و معمولی چیست؟

پوشیدن سوتین تنگ فشار زیادی به سینه وارد می‌کند و باعث ایجاد درد در این ناحیه می‌شود. همچنین در نظر نگرفتن سایز مناسب برای سوتین باعث می‌شود گردش خون در درازمدت به درستی انجام نشود و فرد را دچار مشکل کند.

 

۴. مزایای استفاده از سوتین اسفنجی چیست؟

استفاده از سوتین اسفنجی باعث بزرگ کردن و برجسته کردن سینه‌ها، فرم دادن به سینه، متقارن کردن سینه‌های نامتقارن، افزایش جذابیت جنسی و افزایش اعتماد به نفس در خانم‌ها می‌شود.

 

۵. سایز سوتین‌ های معمولی چگونه اندازه گیری می‌ شود؟

سایز سوتین‌های معمولی بر اساس استاندارد خاصی تعیین می‌شود. ابتدا قسمت روی نیم تنه و زیر سینه را اندازه می‌گیرند و سپس اندازه زیر سینه را از نیم تنه کم می‌کنند تا اندازه کاپ و سایز سوتین مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *